FALUHÁZ

Hírek a
KAPOSÚJLAKI FALUHÁZ
programjairól, eseményeiről nemcsak Újlakiaknak

Visszatekintő 2002-2008

2009.02.17. 10:42 | Balazsiné Balaskó Mária | Szólj hozzá!

Rövid áttekintést szeretnék adni a Faluház 2002 – 2008. év közötti működéséről.
Arról az időszakról, mely alatt a Kaposújlaki Faluházban az ifjúsági referensi állást betöltöttem.
Szerettem volna a Faluháznak „jó háziasszonya” lenni. Nos, hogy ez mennyire sikerült, döntse el mindenki saját maga.

A programokat úgy igyekeztem összeállítani, hogy ne csak a gyerekeknek, hanem mindenkinek szóljanak és hogy bárki, aki ide eljön, otthon érezze magát, megtalálja azt, ami érdekli s ezért érdemes legyen máskor is visszatérnie.

2002 – 2007 között mappákba gyűjtögettem és rendeztem a rendezvényekről, programokról készült fotókat, írásokat, dokumentációkat.
Három vaskos mappa (a Faluházban megtekinthetők) őrzi ezt a nem mindennapi anyagot. Ezekből szemezgettem, hogy képet adhassak erről az időszakról is.

2008-ról bővebben e blog oldalai mesélnek.

Az alábbi linkekre kattintva az adott év eseményeinek rövid összefoglalója található.

Visszatekintő - 2002.

Visszatekintő - 2003.

Visszatekintő - 2004.

Visszatekintő - 2005.

Visszatekintő - 2006.

Visszatekintő - 2007.

Visszatekintő - 2008.
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://faluhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr95948199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása